Poklesy v síti RDS ČEZ Distribuce

Úvodní stránka Fóra Otázky a odpovědi Poklesy v síti RDS ČEZ Distribuce

Aktuálně jsou na stránce zobrazeny 2 příspěvky - 1. až 2. (celkem z 2)
  • Autor
    Příspěvky
  • #1689
    redaktor
    Moderátor

    Dobrý den pane řediteli.

    Obracíme se na Vás v návaznosti na řadu poklesů v síti RDS ČEZ Distribuce, které řešíme dotazy na distributora.
    Na tyto poklesy reagujeme dopisy na ČEZ Distribuci s požadavkem na vysvětlení příčin poklesů napětí.
    Dostává se nám zpět pouze standartní odpovědi s výpadky způsobeními atmosférickými vlivy a pod.
    Znepokojující je zejména četnost výpadků, které jsou si velmi podobné a nám způsobují opakované odstávky technologických zřízení.
    Z našeho pohledu bychom čekali více vstřícnosti při řešení problémů a sdílení více informací.
    Nechceme žádnou finanční náhradu, spíše nám jde o řešení, které vyloučí závadu na prvcích RDS a zajistí omezení poklesu napětí do budoucna.

    Podrobnosti včetně popisu událostí naleznete v přiloženém dopise.

    Uvítali bychom spolupráci ve sdílení přístupu k řešení shodných problémů, informacím, zda byl někdo obdobně ohrožen a případně i zvýšenému tlaku na RDS.

    Děkujeme a přejeme hezký den

    David Kupec a Ľubomír Ogurčák

    (See attached file: Dopis CAPLDS.pdf)

    Ing. David Kupec
    Vedoucí Energetiky

    BorsodChem MCHZ, s.r.o.
    Member of Wanhua – BorsodChem Group

    #1690
    redaktor
    Moderátor

    Dopis CAPLDS

    Dobrý den,

     

    Obecně jsme takový případ v ČAPLDS s zatím neřešili. Oslovil jsem některé provozovatele LDS a oni tuto zkušenost nemají.

    Zkušenosti s nekvalitou se sice vyskytují a s novou automatizací a modernizací provozu obecně požadavky narůstají.

    Je divné, že Vám nechtějí dát data, na základě kterých to vyhodnocují. Dle zkušeností od jiných provozovatelů LDS (např. České dráhy) data pro anýzu kvality nadřazený provozovatel poskytuje.

     

    Z těchto důvodů nově osazují provozovatelé LDS předací místa vlastními kvalitoměry.

    Možné je řešení si najmout společnost, ale to z hlediska času (nepredikovatelnosti) může být finančně nákladné.

     

    Většinou platí, že požadavek na finanční náhradu, (který nemusí být finálně uplatněn) rozhýbe nadřazeného provozovatele k jednání a rychlejší reakci situaci řešit. Lze se obrátit i na ERU, pak je to také rychlé, ale vztah na nadřazeného provozovatele se zkomplikuje.

    Pokud máte stížnosti od Vašich zákazníků na nekvalitu, nebo máte i vlastní odběry nebo výrobu, která trpí nekvalitou (výpadky) při výkyvech v síti je vhodné to vždy doložit.

     

    Za ČAPLDS to můžu eskalovat na ERU a věřím, že dostaneme rychle odpověď a rozhýbeme nápravu. Zvažte zda chcete toto využít.

     

    Martin Michek

    Attachments:
    You must be logged in to view attached files.
Aktuálně jsou na stránce zobrazeny 2 příspěvky - 1. až 2. (celkem z 2)
  • Pro reakci na toto téma se musíte přihlásit.