Dopis CAPLDS
Dobrý den,
Obecně jsme takový případ v ČAPLDS s zatím neřešili. Oslovil jsem některé provozovatele LDS a oni tuto zkušenost nemají.
Zkušenosti s nekvalitou se sice vyskytují a s novou automatizací a modernizací provozu obecně požadavky narůstají.
Je divné, že Vám nechtějí dát data, na základě kterých to vyhodnocují. Dle zkušeností od jiných provozovatelů LDS (např. České dráhy) data pro anýzu kvality nadřazený provozovatel poskytuje.
Z těchto důvodů nově osazují provozovatelé LDS předací místa vlastními kvalitoměry.
Možné je řešení si najmout společnost, ale to z hlediska času (nepredikovatelnosti) může být finančně nákladné.
Většinou platí, že požadavek na finanční náhradu, (který nemusí být finálně uplatněn) rozhýbe nadřazeného provozovatele k jednání a rychlejší reakci situaci řešit. Lze se obrátit i na ERU, pak je to také rychlé, ale vztah na nadřazeného provozovatele se zkomplikuje.
Pokud máte stížnosti od Vašich zákazníků na nekvalitu, nebo máte i vlastní odběry nebo výrobu, která trpí nekvalitou (výpadky) při výkyvech v síti je vhodné to vždy doložit.
Za ČAPLDS to můžu eskalovat na ERU a věřím, že dostaneme rychle odpověď a rozhýbeme nápravu. Zvažte zda chcete toto využít.
Martin Michek
Attachments:
You must be
logged in to view attached files.